Blog
lut 28

8 najczęstszych błędów w Twojej diecie, które sprawiają że tyjesz!

Czy masz absolutną pewność, że masz dobre nawyki żywieniowe❓

Czasami myślisz, że zdrowo się odżywiasz, ale nie wiesz dlaczego tyjesz❓

👉🏻Jak widzisz na infografice, czasem naprawdę małe rzeczy sprawiają, że nam nie wychodzi.

Wystarczy, że każdego dnia popełnisz taki mały niekontrolowany „grzeszek” kaloryczny:
-jednego dnia napijesz się szklani soku świeżo wyciskanego w kawiarni, bo przecież trzeba dbać o odporność,
-innego dnia zjesz czekoladkę, bo byłaś/eś w gościach, a babci/cioci się nie odmawia,
-innym razem wieczorem skubnęłaś/eś kawełek żółtego sera czy kawałek kiełbaski tak tylko dla smaku…

Brzmi znajomo?

Zapewne doskonale wiesz, że jednym z lepszych sposobów na utrzymanie prawidłowej masy ciała i zdrowia jest stosowanie zbilansowanej diety, ale jak mieć pewność, że udaje Ci się taką stosować każdego dnia?

Rozwiązanie jest stosunkowo proste, pomocne w tym będą akcesoria dietetyczne takie jak:
talerz zdrowego żywienia lub
✅jeśli jesteś po CHLO talerz bariatryczny.

To Idealna pomoc przy zmianie nawyków żywieniowych nie tylko dla Ciebie, ale całej Twojej rodziny!

Talerze pomagają pilnować zalecanych ilości warzyw, owoców, zbożowych oraz źródeł białka bezpośrednio przy nakładaniu.
Dzięki temu bez wysiłku będziesz tworzyć zbilansowane i odżywcze posiłki.

Pamiętaj!
Aby nie podjadać między wyznaczonymi posiłkami.

Czy możesz zrobić coś jeszcze? Oczywiście!

Niemniej ważne jest monitorowanie swoich dotychczasowych mini nawyków i rytuałów dnia.
Bo z jakiegoś powodu nadal nie osiągasz swojego celu.

Pomocne będą kalendarze i planery.
Ułatwią ci poznanie siebie, swoich nawyków i całego stylu życia.

✅My rekomendujemy planer #lifebalance, w którym znajdziesz gotowy plan działania. Takie mini korekty każdego dnia sprawią, że ostatecznie przybliżysz się bardzo szybko do osiągnięcia swojego celu prozdrowotnego i wagowego.

Oczywiście czytając wpisy na blogach, czy oglądając programy telewizyjne wszystko wydaje się banalnie proste, ale przeniesienie teorii w praktykę już takie łatwe nie jest.
Masa ciała spada, a potem wraca jak bumerang, czasami ze zdwojoną siłą i miażdżącym efektem jo-jo.

Dlatego, jeśli nie masz siły i chęci na kolejną walkę w samotności, zafunduj sobie:
📌indywidualne spotkanie z teamem specjalistów,
📌wybierz się na szkolenie stacjonarne/online lub
📌wybierz się na wyjazd edukacyjny.

👉🏻Specjaliści pomogą Ci ocenić Twoją sytuację związaną ze stanem zdrowia i tą związaną z nawykami.
Ważne, aby wybrać opiekę kompleksową.
Koniecznie sprawdź wykształcenie, doświadczenie i opinie Twojego Teamu Wsparcia.

Po konsultacji będziesz już mógł bezpiecznie kroczyć wyznaczą ścieżką bez obawy o swoje samopoczucie, zdrowie i efekty.
Ważne, aby wprowadzać małe stałe i rekomendowane zmiany.

Jak widzisz masz wiele możliwości, aby zacząć dbać sobie i swoje zdrowie.
Jeśli możesz pozwól sobie na osobistą grupę wsparcia w postaci specjalistów, którzy podpowiedzą Ci, od czego zacząć i jak działać, by finalnie osiągnąć sukces‼️

Autorka

MGR MARTA WASZKIEWICZ | FIZJOTERAPEUTKA Absolwentka Warszawskiego Uniwersytet Medycznego, gdzie uzyskała tytuł magistra fizjoterapii. Wieloletni pracownik Centralnego Szpitala Klinicznego MON Wojskowego Instytutu Medycznego. Fizjoterapia jest nie tylko jej pracą, ale przede wszystkim pasją. Specjalizuje się w terapii schorzeń kręgosłupa oraz wprowadzaniem aktywności fizycznej u chorym poważnie obciążonych (MTF). Prywatnie jest miłośnikiem zdrowego stylu życia i aktywnego spędzania wolnego czasu. Kocha podróże i sztukę.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.